1-02

ՀՀ ՆԳՆ ոստիկանության թեժ գիծ

Ընդհանուր հարցերով
(+374) 10 54-69-14
(+374) 10 54-69-12
Աշխ. ժամեր՝ 9-ից 18-ը
Ընդմիջում՝ 13-ից 14-ը
Հանգստյան օրեր՝ շաբաթ, կիրակի

ՆԳՆ ինտերնետային խարդախություններ
Թեժ գիծ՝ 011 52 52 52

ՆԳՆ ոստիկանության պարեկային ծառայություն
Հասցե՝ ք․ Երևան, Խորենացի 158
(Պարեկային ծառայության գործունեության շրջանակում
հարցերի և բողոքների դեպքում կարող եք մոտենալ նաև նշված հասցեով)

Հեռ․՝ 010-51-29-65,
էլ․ փոստ՝ patrol-service@police.am

ՆԳՆ ոստիկանության համայնքային ոստիկանության գլխավոր վարչություն
Հեռ․՝ 010-52-03-10,
էլ․ փոստ՝ hvogv@police.am

ՆԳՆ ոստիկանության քրեական ոստիկանության գլխավոր վարչություն
Հեռ․՝ 011-56-47-72,
էլ․ փոստ՝ gdcp@police.am

ՆԳՆ ոստիկանության զորքեր
Հեռ․՝ 010-37-02-96,
էլ․ փոստ՝ zorqer@mia.gov.am


 

 
 
 

 

 

ՈՍՏԻԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ Է (տեսանյութ)

13.03.2017 18:53 Ընտրություններ
ՈՍՏԻԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ Է (տեսանյութ)

Մարտի 12-ին տեղեկատվություն էինք տարածել, որ Վանաձոր քաղաքի երկու անչափահաս բնակիչներ՝ 2005 և 2006 թվականներին ծնված տղաներ, խաղալիս վնասել են Երևանյան խճուղու 103/1 շենքի պատին փակցված՝ «Ելք» դաշինքի նախընտրական պաստառը:
«Galatv.am»-ը իր հերթին հրապարակել է ԱՄՆ Հայդուկ հ/կ-ի հայտարարությունը, որը ապատեղեկատվություն է պարունակում:
Մասնավորապես նշվում է, թե երեխաները, առանց ծնողներին տեղյակ պահելու, բերման են ենթարկվել ոստիկանության բաժին, հինգ ժամ պահվել են բաժնում, անօրինական հարցաքննվել, նրանց ստիպել են հեռուստախցիկի առաջ հայտարարություն անել և այլն, և այլն:
Իրականում անչափահասներից մեկը ներկայացել է հոր՝ Հ. Զոհրանյանի, մյուսը՝ եղբոր՝ Ս. Շահվերդյանի և ուսուցչուհի Ն. Սարգսյանի հետ:
Նրանց ներկայանալու վերաբերյալ անչափահասների գործերով բաժանմունք ներկայացված անչափահասների հաշվառման մատյանի 10 և 11 հերթական համարների տակ համապատասխան գրառում է կատարվել ժամը 18-ին: Հաջորդ գրառումը՝ բաժանմունքից դուրս գալու վերաբերյալ, կատարվել է ժամը 19.10-ին:
Իրողությունը սա է, իսկ մնացյալը ուռճացված պատմություն է:
Հերթական անգամ զանգվածային լրատվության միջոցներին կոչ ենք անում ձեռնպահ մնալ չճշտված, առավել ևս կանխակալ տեղեկատվություն տարածելու և հանրությանը թյուրիմացության մեջ գցելու գործելակերպից:


Ներկայացնում ենք նաև երեխաներից մեկի մոր խոսքը