ՀՀ ոստիկանության թեժ գիծ
  • Ընդհանուր հարցերով
    (+374) 10 54-69-14
    (+374) 10 54-69-12
    Աշխ. ժամեր՝ 9-ից 18-ը: Ընդմիջում՝ 13-ից 14-ը:
    Հանգստյան օրեր՝ շաբաթ, կիրակի:
  • Ճանապարհային ոստիկանություն
    1-77
  • Թրաֆիքինգի և անօրինական միգրացիայի հարցերով
    0800-505-50
  • Անձնագրային և վիզաների վարչություն
    (+374) 10 37-02-64
Ոստիկանության ստորաբաժանումներում գործող Թեժ գծերի պատասխանատուների տվյալները
  • Ընդհանուր հարցերով
    (+374) 10 54-69-14
    (+374) 10 54-69-12
    (պատասխանատու՝ ՀՀ ոստիկանության շտաբի հերթապահ ծառայության վարչության պետ, ոստիկանության գնդապետ Արայիկ Առաքելյան, հեռ. 011-58-76-03)
  • Ճանապարհային ոստիկանություն
    Բջջ. 1-77
    Ճանապարհային ոստիկանության գործունեությանն առնչվող, ինչպես նաև ճանապարհատրանսպորտային պատահարների հետ կապված հարցերով
    (պատասխանատու՝ ճանապարհային ոստիկանության օպերատիվ կառավարման կենտրոնի պետ, ոստիկանության փոխգնդապետ Կարեն Գյուլումյան, հեռ. 010-52-27-63)
  • Անձնագրային և վիզաների վարչություն
    (+374) 10 37-02-64
    (պատասխանատու՝ ՀՀ ոստիկանության ԱՎՎ պետի տեղակալ, ոստիկանության գնդապետ Ահարոն Կարապետյան հեռ. 011-37-06-00)
  • Թրաֆիքինգի և անօրինական միգրացիայի հարցերով
    0800-505-50
    հերթապահ մաս
    (պատասխանատու՝ ՔՈ ԳՎ Թրաֆիքինգի դեմ պայքարի բաժնի պետ, ոստիկանության փոխգնդապետ Հաբեթ Մկրտչյան հեռ. 011- 56-39-63)

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

16.10.2013 18:18 Պարզաբանում
ՀՀ ոստիկանության համակարգի՝ ձերբակալված անձանց պահելու վայրերում (ՁՊՎ) վերահսկողություն իրականացնող հասարակական խմբի 2012 թ. հաշվետվության ներկայացմանը մասնակցող՝ Հելսինկյան կոմիտեի նախագահը նշելով, որ չնայած ինքը խմբի աշխատանքներին չի մասնակցել, վկայաբերել է Խոշտանգումների կանխարգելման կոմիտեի եռամյա վաղեմությամբ զեկույցը, հայտարարելու համար, թե ՁՊՎ-ներում մարդկանց չեն տեղեկացնում իրենց կարգավիճակին, մերժում են փաստաբան ունենալու պահանջը, «հինգ-վեց հոգով ծեծում ջարդում են» և այլն:
Ինչպես նշեցինք, խոսքը վերաբերում է եռամյա վաղեմության, ի դեպ, ԽԿԿ-ի դրական եզրակացությամբ զեկույցին, հետևաբար գործ ունենք հնացած տվյալների և ոստիկանությանն ուղղված հերթական անփաստարկ մեղադրանքների հետ, որոնցից մեկին՝ խոշտանգումների մեղադրանքին, այնուամենայնիվ, չի կաևելի չանդրադառնալ:
Իրավապաշտպանի բնութագրումն, իհարկե, ծայրահեղացված է. հազվագյուտ դեպքերում խոսք կարող է լինել քերծվածքների կամ կապտուկների մասին է, որոնք ՁՊՎ բերվածներն առավել հաճախ ստանում են բերման ենթարկվելիս, ինչը հնարավոր է, և նույնիսկ աննշան քերծվածքի յուրաքանչյուր դեպքի համար անպայման քննություն է կատարվում, որն անպայման հետևանք է ունենում:
Սա է իրողությունը, և ոստիկանության ղեկավարությունն այսօր շատ խիստ ու հետևողական է վերաբերում նման դեպքերին: Ուստի հենց ոստիկանության շահերից է բխում հանրության, հասարակական կազմակերպությունների և իրավապաշտպան կազմակերպությունների աջակցությունը նման երևույթներն ի հայտ բերելու գործում:
Հավաստիացնում ենք. եթե որևէ մեկը, այդ թվում և հիշյալ քննարկման մասնակիցները, ունեն կոնկրետ փաստեր, ապա ներկայացնելու դեպքում յուրաքանչյուր փաստով կկատարվի քննություն և արդյունքները կհրապարակվեն:
Իսկ եթե փաստեր չկան, խորհուրդ ենք տալիս հրաժարվել հռետորական ձևաչափից, այլապես ստացվում է, որ խոսվում է խոսելու համար, ոչ թե առկա խնդիրները լուծելու, ինչը բոլորիս և առաջին հերթին ոստիկանության նպատակն է:
Ոստիկանությունը չի խոսում, գործում է, ինչի վկայությունը նույն ՁՊՎ-ներում իրավիճակի բարելավումն է վերջին տարիներին, ինչպես և ոստիկանությանն ուղղված քննադատության մեջ հռետորաբանության մասնաբաժնի ավելացումն ու հավաստի փաստերի նվազումը: