1-02

ՀՀ ՆԳՆ ոստիկանության թեժ գիծ

Ընդհանուր հարցերով
(+374) 10 54-69-14
(+374) 10 54-69-12
Աշխ. ժամեր՝ 9-ից 18-ը
Ընդմիջում՝ 13-ից 14-ը
Հանգստյան օրեր՝ շաբաթ, կիրակի

ՆԳՆ ինտերնետային խարդախություններ
Թեժ գիծ՝ 011 52 52 52

ՆԳՆ ոստիկանության պարեկային ծառայություն
Հասցե՝ ք․ Երևան, Խորենացի 158
(Պարեկային ծառայության գործունեության շրջանակում
հարցերի և բողոքների դեպքում կարող եք մոտենալ նաև նշված հասցեով)

Հեռ․՝ 010-51-29-65,
էլ․ փոստ՝ patrol-service@police.am

ՆԳՆ ոստիկանության համայնքային ոստիկանության գլխավոր վարչություն
Հեռ․՝ 010-52-03-10,
էլ․ փոստ՝ hvogv@police.am

ՆԳՆ ոստիկանության քրեական ոստիկանության գլխավոր վարչություն
Հեռ․՝ 011-56-47-72,
էլ․ փոստ՝ gdcp@police.am

ՆԳՆ ոստիկանության զորքեր
Հեռ․՝ 010-37-02-96,
էլ․ փոստ՝ zorqer@mia.gov.am


 

 
 
 

 

 

Երկաթուղային անվտանգություն․ ոստիկանության թեմատիկ անդրադարձը

Երկաթուղին մի ամբողջ համակարգ է, որի կառավարումն ու անվտանգության ապահովումը բավական բարդ խնդիր է: Այս հարցում Հարավկովկասյան երկաթուղու աշխատակիցների հետ սերտորեն համագործակցում է նաև ոստիկանությունը: Իսկ երկաթուղու անվտանգություն նախևառաջ նշանակում է մարդկանց անվտանգություն:
Առաջին անգամ չէ, որ անդրադառնում ենք թեմային: Բազմիցս ներկայացրել ենք երկաթուղային երթևեկի առանձնահատկությունները, նշել ռիսկերն ու անվտանգությանն ուղղված միջոցառումները, ներկայացրել անվտանգության կանոններն ու դրանց պահպանման անհրաժեշտությունը: Ու թեև Հարավկովկասյան երկաթուղու աշխատակիցները հավաստում են, որ քարոզչությունն արդյունք տվել է, սակայն շատ խնդիրներ մնացել են չլուծված: Իսկ դրանք հիմնականում կապված են քաղաքացիների տեղեկացվածության ու գիտակից վերաբերմունքի հետ:
Գնացքների երթևեկությունը վտանգող երևույթ է գունավոր մետաղի գողությունը երկաթուղային վազուրդիներից: Հատկապես տարածված է կապի մալուխի գողությունը, ինչը հանգեցնում է լուսացույցների աշխատանքի խախտման, կայարանների միջև կապի կորստին, և, հետևաբար, գնացքների երթևեկման լիարժեք կարգավորման անհնարինությանը:
Նման հափշտակությունների դեպքում գողոնի բուն արժեքը կարող է կազմել 500-1000 դրամ, սակայն հասցված վնասը կարող է լինել աղետալի` մարդկային կորուստներով:
Հարավկովկասյան երկաթուղու անվտանգության ծառայությունն ու ոստիկանությունը սերտորեն համագործակցում են` նման հանցագործությունները կանխելու ուղղությամբ:
Անդրադառնանք նաև այլ ռիսկերի: Դրանցից մեկը, որ հատկապես սպառնում է գարնանից աշուն, ընտանի կենդանիների հոտերն ու նախիրներն են: Մարդիկ երբեմն կենդանիներին թողնում են առանց հսկողության: Մյուս վտանգը, հատկապես դպրոցական արձակուրդի օրերին, ծնողների հսկողությունից դուրս մնացած երեխաների անկանխատեսելի վարքն է: Նրանք անհոգ խաղում են գծերի մոտ, երբեմն` գծերի վրա:
Խնդիր է մնում քաղաքացիների և ավտոտրանսպորտի կողմից երկաթուղային գծերի հատումը: Փորձը ցույց է տալիս, որ շատերն են քամահրանքով մոտենում երկաթգծերը հատելու կանոններին և՛ որպես վարորդ, և՛ որպես հետիոտն: Մոռանում կամ պարզապես անտեսում են, որ մեքենավարն անկարող է շրջանցել գծի վրա հայտնված մեքենան, հարկ եղած դեպքում` կտրուկ արգելակել: Հիշեցնենք, որ գնացքի արգելակման ուղին մեկ կիլոմետր է:
Հատկապես մեծ ռիսկ են պարունակում անօրինական գծանցումները: Նախ՝ մեքենավարը տեղյակ չէ, թե որ պահին ծառութփի, մոտակա շինության հետևից դուրս կթռչի հերթական հետիոտնը կամ մեքենան, երկրորդ` չկան զգուշացնող ու արգելող նշաններ, արգելափակոցներ:
Պակաս վտանգավոր չեն նաև օրինական գծանցումները: Պատճառը որոշ վարորդների` կարգուկանոնին չենթարկվելու անզուսպ մղումն է: Վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ ՀՀ օրենսգրքի 125-րդ հոդվածը վերնագրված է` Երկաթուղային գծանցներում տրանսպորտային միջոցների երթևեկության կանոնները վարորդների կողմից խախտելը: Նման խախտումների համար նախատեսված են տուգանքներ` նվազագույն աշխատավարձի տասնապատիկի կամ քսանապատիկի չափով, սակայն ոչ մի տուգանքով մարդկային կյանքը չես գնահատի:
Կրկնում ենք՝ գնացքը չի կարող մեքենայի նման արգելակել ու կանգնել: Նույնիսկ վթարային արգելակման դեպքում գնացքը դեռ շարժվում է մոտ մեկ կիլոմետր, ու սա զրոյի է հավասարեցնում մեքենավարի կողմից վթարը կանխելու հնարավորությունը: Քաղաքացիների տեղեկացվածությունն ու գիտակից մոտեցումն են անվտանգության գլխավոր երաշխիքը: