ՀՀ ոստիկանության թեժ գիծ
  • Ընդհանուր հարցերով
    (+374) 10 54-69-14
    (+374) 10 54-69-12
    Աշխ. ժամեր՝ 9-ից 18-ը: Ընդմիջում՝ 13-ից 14-ը:
    Հանգստյան օրեր՝ շաբաթ, կիրակի:
  • Ճանապարհային ոստիկանություն
    1-77, 060-83-10-22
    Ճանապարհային ոստիկանության հաշվառման և քննական ստորաբաժանումների գործառույթներին (վարորդական իրավունքի վկայական ստանալ, փոխանակել, տրանսպորտային միջոցներ հաշվառել, անվանափոխել և այլն) վերաբերող հարցերով
    060-83-83-02
  • Թրաֆիքինգի և անօրինական միգրացիայի հարցերով
    0800-505-50
  • Անձնագրային և վիզաների վարչություն
    (+374) 10 37-02-64
Ոստիկանության ստորաբաժանումներում գործող Թեժ գծերի պատասխանատուների տվյալները
  • Ընդհանուր հարցերով
    (+374) 10 54-69-14
    (+374) 10 54-69-12
    (պատասխանատու՝ հեռ. 011-58-76-03)
  • Ճանապարհային ոստիկանություն
    Բջջ. 1-77
    (պատասխանատու՝ հեռ. 060-83-10-23)
  • Անձնագրային և վիզաների վարչություն
    (+374) 10 37-02-64
    (պատասխանատու՝ հեռ. 011-37-06-00)
  • Թրաֆիքինգի և անօրինական միգրացիայի հարցերով
    0800-505-50
    հերթապահ մաս
    (պատասխանատու՝ հեռ. 011- 56-39-63)

ՀՀ ոստիկանությունը պարզաբանում է լրատվամիջոցներում տեղ գտած անճշտությունը

01.05.2013 14:58 Ընտրություններ
 ՀՀ ոստիկանությունը պարզաբանում է լրատվամիջոցներում տեղ գտած անճշտությունը
Զանգվածային լրատվության միջոցներով տեղեկություն է տարածվել, թե Շենգավիթ համայնքի Կողբի 2-րդ փողոց, 1Ա հասցեում հաշվառված Վահան Վոլոդյայի Մելիքբեգյանը, Վարդան Վոլոդյայի Մելիքբեգյանը և Վարուժան Վոլոդյայի Մելիքբեկյանը առնվազն 10 տարի առաջ վաճառել են բնակարանը, դուրս եկել գրանցումից և հեռացել Հայաստանի Հանրապետությունից, բայց նրանց անունները շարունակում են մնալ ընտրացուցակում:
Ըստ հայտարարարության՝ նշվածի մասին լիազոր մարմնին տեղեկացվել է նախորդ 2 համապետական ընտրությունների ժամանակ, սակայն հիշյալ քաղաքացիների տվյալները դեռևս շարունակվում են մնալ ընտրացուցակում:
Հայտարարությամբ նշված անձինք Շենգավիթ համայնքի Կողբի 2-րդ փողոց, 1Ա հասցեի նախկին բնակիչներ են և բնակչության պետական ռեգիստրում հաշվառվել են դեռևս 1986 թ.-ին` օրենսդրությամբ սահմանված կարգով: 
ՀՀ ոստիկանությունը, ինչպես ՀՀ Նախագահի  ընտրությունների ընտրական գործընթացի շրջանակներում, այնպես էլ ներկայումս, կրկին անգամ պարզաբանում է, որ բնակչության պետական ռեգիստրը վարող լիազոր մարմինը իրավասու չէ սեփական նախաձեռնությամբ` առանց բնակելի տարածության սեփականատիրոջ դիմումի անձին հանելու հաշվառումից: Սեփականատիրոջ դիմումի հիման վրա հաշվառումից հանելու ընթացակարգը հստակ սահմանված է ՀՀ կառավարության 2005 թվականի հուլսի 14-ի թիվ 1231-Ն որոշմամբ: Անձնագրային և վիզաների վարչությունում, Շենգավիթի անձնագրային բաժանմունքում վերը նշված հասցեի սեփականատիրոջ կողմից երբևէ նման դիմում չի ներկայացվել: 
ՀՀ ոստիկանությունը բազմիցս պարզաբանել է նաև, որ Հայաստանի Հանրապետությունից քաղաքացիների մեկնելը ՀՀ օրենսդրության համաձայն՝ բնակչության պետական ռեգիստրի հաշվառումից հանելու իրավական հիմք  չի հանդիսանում:
«Բնակչության պետական ռեգիստրի մասին» ՀՀ օրենքի 7-րդ հոդվածի 2-րդ մասի համաձայն՝ «Հայաստանի Հանրապետության տարածքից դուրս վեց ամսից ավելի ժամկետով բնակության մեկնող կամ վեց ամսից ավելի ժամկետով բնակվող Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացին պարտավոր է այդ մասին գրավոր տեղեկացնել Հայաստանի Հանրապետության համապատասխան հյուպատոսական ծառայությանը կամ դիվանագիտական ներկայացուցչությանը, որը յոթնօրյա ժամկետում այդ մասին պաշտոնապես տեղեկացնում է կենտրոնական ռեգիստր վարող մարմնին:
ՀՀ կառավարության 2005 թվականի հուլիսի 14-ի թիվ 1231-Ն որոշմամբ հաստատված թիվ 1 հավելվածի 10-րդ կետի համաձայն՝ կենտրոնական ռեգիստրը տեղեկատվությունն ստանալուց հետո 7-օրյա ժամկետում տեղեկացնում է այն տեղական ռեգիստրին, որտեղ մինչև այդ հաշվառված է եղել դիմողը:
Տեղական ռեգիստրը 3 աշխատանքային օրվա ընթացքում անձին հանում է հաշվառումից` հաշվառելով օտարերկրյա պետությունում մշտական բնակության վայրի հասցեով:
Քանի դեռ անձը վերը նշված իրավական ակտերի պահանջների պահպանմամբ չի դիմել օտարերկրյա պետության հասցեով հաշվառվելու համար, անձնագրային ծառայությունը իրավասու չէ սեփական նախաձեռնությամբ կատարելու հասցեափոխություն: 
Կենտրոնական ռեգիստրը վարող մարմինը հյուպատոսական ծառայություններից և դիվանագիտական ներկայացուցչություններից հրապարակման մեջ նշված անձանց վերաբերյալ օտարերկրյա պետության բնակության հասցեի վերաբերյալ երբևէ տեղեկատվություն չի ստացել:
Հետևաբար` ընտրողների ցուցակում բնակչության պետական ռեգիստրում հաշվառում ունեցող անձանց անհատական տվյալների առկայությունը իրավաչափ է և ՀՀ ընտրական օգրենսգրքի իմաստով անճշտություն չի համարվում:
 
                            ՀՀ ոստիկանություն